e65
Magistrala kolejowa Gdynia - Gdańsk - Warszawa - CMK - Katowice
W XXI wieku przy funduszach europejskich i nowoczesnym sprzęcie modernizacja linii kolejowych w Polsce trwa nawet 5 razy dłużej niż trwała ich budowa w XIX wieku – za pomocą łopat i furmanek. Porównaliśmy kilka najbardziej... »
Na przystanku kolejowym Warszawa Toruńska wszystkie trzy windy prowadzące z przystanku na wiadukt Trasy Toruńskiej (droga S-8) są niesprawne. Brak alternatywnych dojść oznacza, że osoby na wózkach czy z wózkami nie mają możliwości... »
Od początku stycznia przy okazji dojazdów pociągiem do pracy regularnie sprawdzam stan czterech podnośników (potocznie zwanych windami, ale to obraza dla uczciwych wind - przyp. red.) na stacji PKP w Legionowie. Miesiąc to zbyt krótki... »
Uwagi i wnioski do projektu modernizacji linii E65 na terenie miasta Legionowa, skierowane do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 1. Z zadowoleniem przyjmujemy zastosowanie rozjazdów co najmniej 1:500 na wszystkich kierunkach służących... »
Dotacje unijne zaplanowane dla transportu kolejowego w latach 2007-13 topnieją w oczach. Oznacza to, że w najbliższym czasie nie będzie w Polsce superszybkiej kolei. Pewne jest już, że nie wystarczy pieniędzy na część ważnych inwestycji... »
Właśnie dobiegają końca konsultacje społeczne modernizacji linii kolejowej E-65, w której inwestorem jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Linia ma być całkowicie przebudowana na odcinku od Warszawy Wschodniej do Gdyni Chyloni. Społeczny... »
W zamian za inwestycję ponad dziesięciokrotnie mniejszą niż planowany odcinek autostrady A-2 przez Warszawę zostanie zmodernizowana Centralna Magistrala Kolejowa, obsługująca połączenia pomiędzy Warszawą a Katowicami i Krakowem. Liczy ona... »
Dodaj nowy artykuł